Monday, September 14, 2009

berbuka di mana?






semalam kami berbuka di Bambu Lalang, bistro and decor di Sg.Rambai,Telok Panglima Garang. Bistro ni terletak di tepi jalan Klang Banting,agak menarik juga kedai makan ni kerana decoration menggunakan buloh dan ala-ala chalet. Berbuka kat sikit di buat secara buffet dan harga sekepala berbaloi juga,RM10.90 dewasa,7.00 kanak-kanak. Ada lebih kurang 15 jenis lauk dan makan di hidangkan,alhamdullihah cukup mengenyangkan. Malam tersebut penuh juga ruang makan dengan kehadiran pelanggan. Cuma tak sempat makan ikan bakar kerana ikan dibakar lambat,kena pergi masjid berhampiran kerana tidak disediakan surau.
gambar gelap menggunakan hp

8 comments:

  1. Menarik tu,
    saya dah lama tak lalu ikut situ,
    dulu waktu kawan kita Nagesh kat Batu Laut, rajin juga melepasi di situ.
    Saya suka nama nya...
    Teluk Panglima Garang!

    ReplyDelete
  2. Telok Panglima ni tempat orang2 garang aje tinggal itu yang kena berhati2...tapi yang hebat ada satu lagi Telok Penyamun di Kuala Selangor....itu pasal la aku duduk tak jauh dari Telok Gong

    ReplyDelete
  3. Daripada duduk kat Telok Panglima, Telok Penyamun dgn Telok Gong, baik gi duduk kat Telok Intan !! Cerah masa depannn....

    ReplyDelete
  4. Apa nak megah ngan Teluk Intan tu.... Pasir Mas lagi kaya! He.. he..

    ReplyDelete
  5. asw...tupasal la menara kat telok intan tu condong,pasal berat menampung intan berlian..

    eta...balik kampong nanti jangan lupa bawak balik pasir mas tu selori dua ya....he...kaya2

    tapi saya tak nak kaya saya nak yang indah2,sebab tu saya duduk kat Taman Telok Gedung Indah,Pelabuhan Klang...

    ReplyDelete
  6. Apa pun, kami kat Puncak Alam.
    Heee...

    ReplyDelete
  7. ase...bro Puncak Alam takpe jangan putar alam..he2

    bro pyan....terima kasih dan selamat hari raya idil fitri kembali

    ReplyDelete