Monday, July 6, 2009

C 70



Motorsikal Abah aku yang di beli dalam tahun 70an...dah lebih 30 tahun usia motor ni,masih boleh pakai lagi untuk pusing kampong...sekarang tengah pikir cam ne nak bawak balik kat umah aku. Aku nak repair dan jadikan cantik serta klasik, kos dalam 2500 gak tu...emmmm nak cari modal lagi tapi minat punya pasal kena usaha jugak ni bagi tercapai hajat...heheheh...


2 comments:

  1. Salam. Aku menyokong penuh kalo ngko nak mempulihantikkan motor tu. Aku punya NP 1310. Ramei yg terlior Yeop...ada yang mintak suruh aku jual lagiiii...x payah RM2500 Yeop....3,4 ratuih pun ok dahhh...dgn syarat kreatip le sikit, budak AD kannnnn....apa kata ngko ambik cuti 3 ari, balik kg naik bas, bawak motor tu balik KL...heheheh....

    ReplyDelete
  2. ahak2..rotex moto dah mampus tahun 2001 tu...motor agong ni bole jalan kat kampong je.Emmm nak bikin sendiri tu...akan di pikir bila motor tu dah ada kat umah...hehehe..

    pas li bole join geng moto cubcai

    ReplyDelete