Monday, August 10, 2009

cekodok geragau

cekodok hari cuti untuk sarapan pagi untuk aku dan anak-anak...bangun pagi ngemas rumah,pas tu gi dapur amik tepung...tak pikir panjang terus buat cekodok...he2..ini je yang paling cepat dan ringkas yang aku pandai buat. Kalau tidak bila cuti aje keluar rumah pergi kedai beli canai la ape lagi. Pagi tu aku buat satu pinggan je cekodok geragau ni...rupa-rupanya tak cukup,anak-anak suka pulak makan dengan cicah sos cili....he2...masing puji sedap ayah buat tu yang sebelah petang kena buat lagi....

minum petang dengan dua pinggan cekodok geragau...ha2...sampai tak larat nak menghabiskan nya...

7 comments:

  1. Rasa macam nak pi buat cekodok gak untuk buka puasa petang ni...

    ReplyDelete
  2. Aris, ayah kalau masak maggi pun anak2 kata sedap!

    ReplyDelete
  3. anak-anak saya, kalau ayah dia masak..mesti suruh saya test dulu, sedap ke tidak..dan mereka akan senyum-senyum...tak percaya..

    ReplyDelete
  4. Eta...selamat berpuasa...sape yang suka makan cekodok..anak2 ke hubby

    Bro lennon...betul-betul-betul...

    rose...alhamdullilah rajin gak hubby masuk dapor masak..

    ReplyDelete
  5. SALAM..PERH COMELNYA..APASAL TAK CALL..KALAU TAU ADA CENGKODOK BOLEH SINGGAH....

    ReplyDelete
  6. Rajinnya....pagi2 dah goreng cekodok.....petang pun goreng lagi?

    ReplyDelete
  7. Ug...salam...pas ni buat kena panggil ko la ya..he2

    asw...pagi buat tak cukup...petang atas permintaan

    ReplyDelete